Ginger D

:D

Kategori: Allmänt

Hejjsan:D
Jag skrev inte igår, förlåt. Jag hade typ inte tid, men nu så kan jag berätta lite om gårdagen:

Först så var jag i skolan o sen så gick jag hem för att fixa mig till Jossis fest. Jag kom på att jag inte hade köpt presentpapper, så jag sprang ner till centrum o köpte dt. Sen så träffade jag Alexxie o Noemi utanför mej o vi gick till Jossi tillsammans.
Dt var typ en tävling att man skulle va två o två (jag var me Alexandra dårå) o sen så fick man en lista där dt stog vad man skulle göra, t.ex. fråga en kille om man kan få hans mobilnmr o så fick man poäng för dt. Jag o A' kom på andra plats, andra av 5 platser dårå. Och dt e ju ganska bra tkr jag iaf:D
Men sen så gick vi hem te henne o hon öppnade presenter o sen så åt vi o prata lite. Efter dt så spelade vi 'sanning och konsekvens' kort (snälla versionen) o till slut så gick vi ut o grejade lite :D.
Dt var iaf jättekuligt :D :D <33

Okej, nu så ska jag berätta om riningen idah :D

Jag träffade Martina, hennes kusin Julia och Martinas o Julias mammor o vi åkte te Haninge för att rida där.
När vi var framme så fick vi vänta lite o fixa våra hästar o sånt.
Min häst hete Bliki, jag har ingen bild på honom just nu men tog från martinas mobil o hon ska ttyp skicka den te mej så jag lägger den upp sen. Men han var iaf supersöt!!
Sen så åkte vi te donken o dom åt, men jag drack ba miklshake för att jag skulle ändå äta hemma o så bantar jag lite o har bestämt att jag inte ska äta godis, dricka läsk o äta skräpmat, speciellt inte McDonald´s.
Efter dt så åkte vi hem, men martina gick hem te Julia för att dom ska på NRJ. Jag kunde inte följa meh för att jag fick inte "/. Men jag vet inte om jag skulle palla, jag e skittrött, jag vet inte ens varför haha.
 
Men jag lägger ut bilder från ridningen o jossis fest senare. Ni får hare bäst nu hejrå pussar <3<3<3<3<333<3

Kommentarer

  • JESSICA säger:

    sv : Ja håret blev skitsnyggt på henne, hon passar ju i de :) Jag skulle gärna vilja ha hennes stil =)

    2008-08-31 | 08:32:35
    Bloggadress: http://jessssiiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: