Ginger D

En liten bad girl

Kategori: Allmänt

Hejjsan:D
Egentligen så får jag inte va inne på datan, för jag har ju dataförbud, men eftersom jag är en liten bad girl (egentligen e jag inte så liten, jag e ganska lång... men jag säger liten bad girl för att... aah... jag säger ba så haha). Men anyway... så månste jag stänga av datan snart.. så jag skyndar mej lite.

Igår så var Martina, Jossi, Mimmi o Noemi hemma hos mej o vi gjorde lite saker... men sen så gick vi ut o spelade lite rygby... fast ttyp ingen av oss kunde reglerna.. så vi ba spelade. Vi planerade oxå lite saker om några fler skulle va me. Vi hade t.ex smeknamn: Jag = Svamp  Jossi=Ek  Noemi=Gräs  Mimmi=Blomma. O så hade vi lite hemliga ord o sånt, hahahah xD. Men sen så pratade vi lite o sånt o gick te parken.
Där träffade vi några, o sen så gick vi hem te Jossan o körde vattenpoker.

Anyway... idah så har jag inte gjort nåt speciellt hittills... väntar på att Martina o Noemi o hennes kompis Molly ska komma hem så ska vi göra nåt... typ va hemma hos mej,  o så ska vi typ köra vattenpoker :D. haha, men ni får hare bra... snart börjar ju skolan... alla har typ börjat förutom min skola hahahha xD

Här kmr en typ sista sommarbild... för att säga hejdå te sommarlovet :'( vi fäller hundratusentals tår!! xD



Hare bäst puss <333  // d'§

Kommentarer


Kommentera inlägget här: