Ginger D

I polen xD

Kategori: Allmänt

Heellluuuu!!!
Jag kan inte skriva me svenska bokstaver, sa jag skriver : a, a & o. Hoppas ni fattar hehe :P

Jag e i Polen fran den 9e juni o dt e ganska kul. Har traffat nagra kompisar, men jag kan inte traffa barndomsbastisen Marta, for att hon jobbar. Atta timmar varje dah, o sen sa e hon ttyp fett trott o vi traffas ba ibland.

Just nu sa e jag hos min mammas kompis o vi ska va har tills pa sondag, egentligen sa skulle jag sova hos en kompis som bor har i narheten men hon ttyp var tvungen o aka nanstans :/

Kan ttyp inte lagga nagra bilder, for dt e ju inte min data.
Lr joo... jag kan visst lagga in bilder, for asso jag kan ju ta fron internet xD
Sa nu ska jag langa en bild pa en mobil som jag ska ttyp fa nar jag kmr hem te Sverige :D Den heter ttyp Diamond Touch, sahar ser den ut:

e skitglad att jag ska fa den hahha :D


Skriver kke imorrn... hare bra

hjartisar // dommie in this club

Kommentarer


Kommentera inlägget här: