Ginger D

Syskon kärlek

Kategori: Allmänt

Hejjsan :D
Förlåt att jag inte skrev på typ två dagar nu, men jag ba pallade inte hehh.
Men anyway, nyss så lästa jag ut en bok, den heter Syskon Kärlek och e fett bra!

Den handlar om en tjej som heter Amanda, hon e 17 år o e kär i sin brorsa Ludvig som e 18. Han får veta dt o hon får veta att han oxå e kär i henne. Dom knullar lite o kysser varandra osv...  men dt går inte som dom vill att dt ska gå, för dom e ju syskon, så dt händer lite grejer men dom ska jag inte berätta för att inte avslöja allting om ni ska läsa boken. Att läsa boken e bara ett måste, hehe xD



snart kmr ett till inlägg där jag ska lägga videos på mej o Martina när vi försökte göra Titanic filmen, men dt e inte säkert om dt går... men vi får se hehh.
pussilipuss<33

Kommentarer

  • Mimmi säger:

    Men dom e väl inte syskon på riktigt ere inte typ deras föräldrar som e tsm ? ;P

    pusspuss §

    2008-07-04 | 17:01:20
    Bloggadress: http://justmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: