Ginger D

Fredag den 13e

Kategori: Allmänt

Fredag den trettonde... otursdag. För mej ere verkligen otursdag!!

Först så gick jag hemifrån för o träffa Lexxie, Jossi o Mimmi o då sprang en svart katt förbi. Jag cyklade till dom o så ramlade jag nästan av cykeln mitt på en gata.
Sen så spelade vi ett spel men jag vet inte va spelet hete o efter dt så spelade vi twister o jag förlorade på allting.
Inte nog me det så gick mitt lyckoarmband sönder :(.
O allting e ttyp för att dt e fredag den 13e idah och kke oxå för att jag råkade krossa en spegel igår.
Guuh hur mkt otur kan man ha egentligen?? hehh hoppas att dt inte händer nåt mer idah.

   
 

Kommentarer

  • Evers säger:

    Haha otur!

    2008-06-13 | 17:20:25
    Bloggadress: http://erikevers.blogg.se/
  • Maria säger:

    svar: tack ;)

    2008-06-13 | 19:07:09
    Bloggadress: http://mariaholgersson.blogg.se/
  • you know me :D säger:



    Hur stor var katten?

    2008-06-13 | 19:30:28
  • ballcrew säger:

    typ jag vet inte.... ganska stor :P en vuxen katt ttyp xD

    2008-06-14 | 09:48:09
  • you know me:D säger:

    svar till dommie: okej,min mamma hade typ också sett nått liknande och blivit skit skraj hahahaha xD jag skulle fan svimmat om jag va du :D

    2008-06-14 | 13:19:53

Kommentera inlägget här: