Ginger D

Torsdag

Kategori: Allmänt

Helluuu :D
Idag så var jag me Martina i Vällingby o så köpte jag ett par örhängen på Glitter o sen så träffade vi en kille, fast egentligen så kom ttyp 10 killar men aja xD

Efter dt så kom vi hem till mej o lekte lite me min kanin Toffi o sen så åkte vi me min mamma till Coop Forum o handlade mat där.
När vi kom hem igen gick vi ut o typ skojbråttades o gick runt.
Imorrn ere midsommar o jag har ingen aning om vad jag ska göra, mamma har ttyp inte bestämt nåt, men vi kke ska till några som vi känner :P

Här kommer lite bilder från idag
Martina o Toffi xD <33

Min lilla Toffi xD <33

örhängen jag köpte på Glitter, kostade 24,50 :D

HARE BÄST // d'§

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    SVAR: oj då! Jag hade inte heller planer, fick de ikväll ju :P haha! Hoppas de löser sig och att du hittar på något! ha en trevlig midsommar :)

    2008-06-19 | 21:35:54
    Bloggadress: http://madeleinejanssons.blogg.se/
  • Felicia säger:

    Taack:D detsamma=) Gud vilken söt liten sak:D



    Glad midsommar :D

    2008-06-19 | 22:44:04
    Bloggadress: http://flicia.blogg.se/
  • Marre säger:

    coop forum äger:p haha

    2008-06-22 | 11:43:52

Kommentera inlägget här: