Ginger D

lördag

Kategori: Allmänt

Tjuuääh
Jag har ttyp inte skrivit på hundra år, men nu ska jag försöka skriva varje dah, jag looovar xD

Idah så skulle jag sola i kanan me fellie o jossi i kananbadet, men till slut så fick jag inte. Jag blev fett sur... men aja skitsamma.

Sen så var jag me Jossi o Lexxie ute för lexxie grillade ttyp o så 'lekte' vi ttyp att jag o Jossi var modeller o vi fick lixx göra lite kuliga saker :D
Sen så gick vi hem te lexxie, åt chips, pratade lite o körde nån elspel där man får elstötgrejer. Jag tyckte att den var fett kulig o läskig haha xD.

Här e lite bilder från idah :

image5 jj&dd&ll <33

image6 jag o jossi hoppar hahh <33

image7 jossi älskar fiskar hahh<33
 

Aja, men nu tittar jag iaf på melodifestivalen, hoppas att Sverige vinner :D :D <33

puss puss, jag älskar er alla!! <333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: