Ginger D

Lite om moi

Kategori: Allmänt

1. Hur lång är du? 200 meter (eller 177 cm)

2. Vad vill du bli när du bli stor?  Polis :D
3. Vad pluggar du? Just nu ingenting
4. Har du långt hår? jag e snaggad (NAAAT!)
5. Vilken hårfärg har du? bajsröd
6. Sminkar du dig? ´typ varje dag (förutom när jag e sjuk)
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? orkar inte titta
8. Har du kysst någon idag? min nalle (a)

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Igår, med Martina och sen med Keisha
2. När sov du senast över med en kompis? haha i somras
3. Vem har du varit kompis med längst? Marta
4. Vem känner dig bäst? Typ jag
5. Längsta tid du varit osams med en kompis? kanske 2 veckor ?
6. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? nej... jag brukar inte hata kläder
7. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?  Haha ja med en

KLÄDER:
1. Vad hade du på dig idag? pyjamas
2. Har du bytt om idag? Nej
3. Favorittröja? Tpy min Förort tröja och min Gap tröja
4. Sexigaste klädesplagget på killar? vit tshirt (jag vet, det låter helt knäppt haha)
5. Har du gett bort kläder nån gång? japp, mååånga gånger
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? ojjjjj många gånger det också
7. Har du handlat kläder genom internet? ah
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Nej, palla göra sånt
9. Fulaste plagget killar kan ha? leggins
10. Vad använder du för skor? det beror på

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln:
nej aldrig haha (typ varje dag)
Gnälla: fråga inte mej
Skrika: jag skriker när jag försöker sjunga
Sova: jaaa
Ha ångest: vet inte
Skada dig själv med flit: nej?! tror ni att jag e dum elr
Ta mediciner du inte borde ta: haha nej, jag vill helst inte begå självmord
Vilja dö: nej!
Försöka vara annorlunda: sometimes haha
Klä dig i svart: ibland, men aldrig helt svart
Gå till kyrkan: ibland
Gå i skolan: nej ni vet jag är arbetslös.
Röka: inga kommentarer haha
Hata folk: några stycken kanske

Lita på folk: ah, men ibland gör jag fel när jag litar på vissa

VEM:
Saknar du:
Marta! och mormor haha
Vill du döda: ingen ?
Vill du prata med: en kille, hans namn börjar på W
Skrek du på sist: typ mamma, men det va ju inte direkt meningen
Sårade dig sist: no comments
Fick du sms från senast: Katarina
Ringde dig senast: Mamma :P

HAR DU:
För många vänner:
man kan inte ha för många. Fler desto bättre
Förföljelsemani: eeh nej
Tvångstankar: nej
Någon annan psykisk sjukdom: nej
Någon skada: jag e lång :P ( fast dt e ju ingen riktig skada)
Färgat håret:  nej :( men vill verkligen
Brutit några ben: ah, femtiotusen
Några piercings:  örat ? (om dt nu räknas)
Egen dator: jupp
Bra självförtroende: ganska, eller asso dt beror på

HUR:

Går du: som en gorilla
Svarar du i telefonen: hallå?
Mycket pengar har du: it´s a secret haha ( men typ 0,00)
Tjänar du pengar: jag jobbar inte
Ofta diskar du: vi har diskmaskin
Ofta städar du: typ en gång i veckan om jag orkar
Många stör du dig på: vet inte, har inte räknatt
Ofta träffar du din familj: varje dag, eller mamma iallafall

TROR DU:

Att du kommer bli något: något kommer jag väl bli, men man vet aldrig vad
På gud: Jaa
På rymdvarelser: vet inte hhaha
Att folk tycker om dig: vet inte, fråga mina kompisar
Att fiskar kan tänka: jaa dt e klart, alla kan väl tänka . Eller?
Att du kommer leva länge: Vet inte, har inte direkt bestämt datum o tid när jag ska dö




HAHA NU VET NI MYYYCKET MER OM MEJ ÄN VAD NI VISSTE INNAN HAHHA

Kommentarer

  • Andrine säger:

    Haha!(:

    Kul med polis <;D

    2008-11-18 | 11:50:01
    Bloggadress: http://http:/aaas.blogg.se
  • Andrine säger:

    Haha!(:

    Kul med polis <;D

    2008-11-18 | 11:50:03
    Bloggadress: http://http:/aaas.blogg.se
  • Filippa säger:

    Riktigt gott :D Aa, nu vet vi mer om dig :)

    2008-11-18 | 15:39:25
    Bloggadress: http://flings.blogg.se/
  • a n n a säger:

    sv: ja, det var något av det mysigaste och goddoftande jag gjort på länge :) gott blev det också!

    2008-11-18 | 18:47:23
    Bloggadress: http://asurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här: