Ginger D

franska prov imorn :( :(

Kategori: Allmänt

Imorn har jag franska prov... o jag kan typ INGENTING!!

jag suger verkligen på franska.... dt e så jävla svårt o så många typ Je suis, Tu as, Ils sont, Je suis née Suédois o massa skit...
Måste lära mej : jag är, du e, han/hon/dt e, vi e osv... samma sak me prata, ha o aah. Egentligen så var jag tvungen o kunna allting i sjuan, men jag kan ba lite xD

                                           



                                                                     är jag IG barn elr e jag ba IG barn??

fransmän e sexiga (not) haha

men nu så ska jag fortsätta plugga... hare bra, jag skriver lite sen innan jag går te dansen om jag hinner

Kommentarer

  • Felicia säger:

    Du e ig barn,! xD Nej skojja bara älskling det kommer säkert gå bra om du pluggar :)



    PUSS ÄLSKAR DEJ <3

    2008-10-02 | 18:53:40
    Bloggadress: http://prohaska.blogg.se/

Kommentera inlägget här: