Ginger D

Saturday kväll

Kategori: Allmänt

Go'kväll :D
Jag har ganska tråkigt just nu så jag skirver massa kuliga & inte kuliga tester här:

SÖMNTESTET
- Vad har du på dig när du sover? pyjamas
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) jag ändrar mej hela tiden xD
- Hur många kuddar har du i sängen? typ 5 haha
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? ibland
- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? jupp, tror dt iallafall



Neej... jag orkar inte greja massa tester just nu. Ska berätta lite vad jag har gjort idah istället.

Idag så har jag varit med Milena, dt var jäääättelänge sen vi träffades så det var riktigt kul o va me henne idah. Vi gjorde massa saker, som typ målade på affisher i Frida tidninar (på några konstiga o fula kändisar haha) och typ 'lekte' Lets Dance. Bi höll på o försöka dansa tango o sånt haha.
Det gick inte så bra kan jag bara säga hahahhaha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: