Ginger D

Martina§

Kategori: Allmänt

Idag så har jag vart heeela dan me Martina typ. Först så åkte vi ju till ridningen o jag trodde att man skulle typ duscha hästarna o sånt... men vet ni vad vi fick göra?? .... PLOCKA LÖV!! Asso guuuh dt var jättejobbigt. Så efter typ 2 -3 timmar så sa vi att vi var tvugna o åka hem hehe.
Men istället för att åka hem så gick vi till en äng o dansade lite. Efter dt så mådde jag jätteilla så vi gick hem typ... fast först så åkte vi te hässelby o grejade xD.

När jag kom hem så var jag tvungen o äta o städa i mitt rum o efter dt så gick jag ut me Martina igen o vi gick runt o prata o skratta o köpte godis o sånt hehe. Dt var jättekuligt :D :D

Här kmr lite bilder från idah o jag bjuder på dom där jag ser helt cp ut haha:
på väg till stallet (om  ni undrar över mitt ansikte.. skolen sken faktiskt haha)

duktiga martina jobbar hårt xD



Nu ska jag titta lite på TV, skriver kke lite senare ni får hare bra!  pusssssss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: