Ginger D

Nattinatt

Kategori: Allmänt

Tittade nyss på Legally blonde på 3an. Den e så bra! Jag har tur som har den hemma på dvd, så jag kan kolla på dt när jag känner för att skratta o sånt, hehh :D.
För aso först så tror ju alla att hon e sp dum o sånt o på slutet så blir hon ju den smartaste eleven. Ojj... jag kanske inte borde ha sagt dt för dom som inte har sett filmen. Men alla måste väl ha sett Legally Blonde nån gång?? hehe


men nu så ska jag sova, imorrn ska jag ju till skolan, Mår mkt bättre nu än vad jag gjorde på dan, har bara liiiiite ont i tanden.
GODNATT mina söta bloggläsare :D <33

/ tanddommie

Kommentarer

  • Louise säger:

    Jag håller verkligen med dig!

    Hennes hålling är bad bad big time på bilden.



    Allt bra?

    2008-09-16 | 23:34:20
    Bloggadress: http://lowice.blogg.se/
  • Derya säger:

    Sv: Haha, jo detkan man väl säga om bilden...



    Åh fan missade ju den filmen igår

    2008-09-17 | 06:49:17
    Bloggadress: http://deery.blogg.se/

Kommentera inlägget här: