Ginger D

Ska klippa mej :D

Kategori: Allmänt

Hejjsan!
Just nu så väntar jag på mamma som ska komma snart, o så ska jag fråga henne om hon kan ge mej lite pengar för jag vill klippa mej. Egenligen så har jag pengar, men jag pallar inte slösa på sånt hihi (a)
Jag e lite snål jag, till o me Mimmi sa dt i skolan idah, men dt var mest för att hon ville ha tictac av mej haha xD
Ska typ klippa luggen kortare; den har blivit så lång så jag inte ens kan se nånting; o så ska jag klippa mej lite uppklipt :D :D. Vill färga håret, men får dt såklart inet -.-

Men nu ska jag ringa mamma o fråga om hon kmr hem nån gång, för jag väntar o väntar. Har väntat i 45 min nu typ, o dt e seriöst jäääättelänge för mej xD

Aja, hare bra nu, skriver senare o då lägger jag en bild på mej som nyklippt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: