Ginger D

grattis till mej och bloggen !! :D :D

Kategori: Allmänt

Heej !
Jag skriver så sent eftersom jag har varit lite upptagen hela dan. Jag fyller ju 14 år idag !! :D :D och fick typ en överraskningsfest av tjejurna. tack , jag älskar er <3333. Det va jättekul. Sen red jag, som oxå va rroligt eftersom jag fick hästen som galopperar skitbra .
Efter det kom tjejurna hem te mej och vi hade filmkväll, såg på Another Gay movie. Vi trodde att den va bra, för skaparen av American Pie gjorde den, men den söög ! Största porrfilmen aso.
Och alla bögar oxå. Förlåt men usch !
Sen hade vu en liten spakväll och gjorde andra kuliga saker.
Kl 9 gick jossan, sen gick jossi, emelie och mimmi. till slut vare ba madde och alexie kvar och vi snakka lite o busringde till folk haha. Sen gick Madde och nyss så drog alexandra hem oxå.

I present av mamma o låtsaspappa fick jag parfym, en me to you nalle, en 'kärleksbok', godis, 500kr och 2 filmer.

Men, idag fyller också min blogg år!! 1 år !! grattis haha xD xD
Undra om den kommer bli äldre och äldre :P kanske 50 år nån gång xD

menmen, nu ska jag städa lite.

Den här födelsedagen var bästa ever !! <33

imorgon kommer bilder from today!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: