Ginger D

min Polenvecka

Kategori: Allmänt

HEEJ !! :D
Äntligen skriver jag efter min bloggpaus, har saknat bloggen och mina läsare. Förresten, tack för komentarer på sista inlägget !! jag e fett glad, för det var ganska länge sen jag fick så många hehhh.
Men, nu ska jag iallafall berätta om min vecka i Polen.

LÖRDAG 11/04
Jag, mamma och min låtsaspappa flög till Polen, Fick jätteont i öronen och aah, men sen gick det över.
Var framme hos mormor och morfar typ kl 5. Senare på kvällen gick jag ut med Marta och Ewelina, mina barndomsvänner som jag känner typ hela mitt liv !! :D

SÖNDAG 12/04
Påskdagen.
Var tvungen att gå till kyrkan och sen var jag lite med familjen. Mest barnvakt åt min sjuåriga kusin Martyna.
 Hon ser inte ut o vara 7 år, för hon e aslång!! Hela vår familj e v ärsta girafffamiljen haha xD
Sen sov jag över hos mina kusiner oxå


MÅNDAG
Vi firade mammas och min födelsedag, eftersom jag fyller år bara 10 dagar innan mamma.
Närmaste familjen kom och vi typ ah .. firade. Det var faktiskt ganska kul, för hela vår familj har samma humor xD
min outfit


TISDAG
I tisdags träffade jag Agnieszka, vi gick runt på stan och sen var vi hemma hos henne o flumma me några småbarn som var där oxå haha.
Sen kom Izabella, en kompis från min gamla klass. Jag hade inte träffat henne på 5 år !!!!
Vi va fett flummiga... av lite grejor.. men iaf ... det va jättekul haha
här kommer lite pixx




ONSDAG
Då var jag i shoppingcentern me mamma och hennes kille.
Det är alltid bra att shoppa med mamma, för då får man saker :D .
Jag fick t-shirt, ett par skor, filmer, böcker och lite andra grejor. Visar skorna sen, för jag tycker att dom e asfina haha.
Sen hände det inte så mycket, morfars syster kom och jag satt o kolla på Titanic.

TORSDAG
Mamma fyller 40 !! Hon fick presentkort till spa från mej och blev jätteglad :D
Det e så kul när man köper present te nån och personen blir riktigt nöjd haha.
Jag hämtade Martyna från sexårs och fick va barnvakt åt henne.
Sen gick jag ut med Agnieszka, vi gick runt lite och det va några killar som följde efter oss hahahha xD
                    40åringen :D :D grattis till mamma !

FREDAG
Sista dagen i Polen. Lite synd faktiskt.
Jag hämtade Martyna från sexårs igen och va barnvakt åt henne.
Innan  det var jag med Marta, vi träffades inte så mycket under veckan :( :(
Vi var iallafall hemma hos henne och flumma o så o hon gjorde hål i mitt öra. asso såndär andra
hål. xD .
Det gjorde ont o jag typ skrek som en psykikskt störd människa men sen så asgarvade vi bara.
Ganska fint blev det faktiskt :D :D

en bild på oss. Jag saknar henne mest nu !! <33

LÖRDAG
Fick vakna astidigt på morgonen och packa ihop sista grejjor. Sen säga hejdå till mormor och morfar :( :( och åka.
Synd att veckan gick så snabbt, men det va ändå lite skönt att komma hem.
Till kompisarna och till min kanin haha.
Sen var jag med Jossi och Mimmi och vi gjorde lite kuliga saker.



Men nu måste jag plugga lite och så. Ha det bra ! ! ! <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: