Ginger D

the lista :)

Kategori: Allmänt

Hur mycket kontanter har du på dig?
Vet inte
 
Vad rimmar på 'test'?
fest såklart ! :D

Favoritplanet?
Mars

Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
mamma

Vilken är din favoritsignal på din mobil?
vet inte

Vad har du på dig på överkroppen just nu?
bh och en tshirt

Sätter du etiketter på sig själv?
nej ?

Vad är det för märke på skorna du har på dig?
jag har inte några skor på mej, men dom som jag hade idah var lacoste

Ett ljust eller mörkt rum?
ljust

Vad gjorde du vid midnatt?
snakka

Vad står det i ditt senaste mottagna SMS?
okej.

Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
typ 5 min härifrån

Vilket uttryck andvänder du mest?
'typ'


Hur många sorters droger har du utnyttjat under de senaste 3 dagarna?
jag knarkar inte xD


Vilken ålder har varit bäst hittills?
Vet inte, men typ 9 och 14

Din värsta fiende?
Det tänker jag inte säga haha

vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
en bild på Channing Tatum

Vad var det senaste du sa till någon?
'Hejdå!'

En miljon dollar eller förmågan att flyga?
En miljon, då skulle jag kunna köpa vingar xD¨

Gillar du nån särskild lite extra just nu?
ah :D

Senaste låten du lyssnade på?
'Broken Strings'

Kommentarer


Kommentera inlägget här: