Ginger D

julafton om 4 månader !

Kategori: Allmänt

Shu !
För kanske en haltimme sen kom jag hem. Idag var det första dagen med lektioner i skolan.
hade  klassråd, lab, bild och svenska. Vi slutade tidigt men jag och mimmi skulle vara med madde och eftersom hon går på svenska 2 och inte slutade tidigt så vänta vi på henne. Försäkte få ut henne men det gick inte haha.
Vi skämde istället ut oss för några sjuor haha xD alltid haha

På svenskan var det lite pinsamt, för jag typ hatar min svenskalärare som e vår mentor oxå, och vi skulle få bestämma om vi fick läsa för oss själva eller om läraren skulle läsa. Så jag ba : neeeej vi kan läsa för oss själva
och nora bara: nej men jag pallar inte läsa
och jag ba : men jag pallar inte höra på hennes röst !
Och läraren hörde det.. haha lite pinsamt vare haha xD sen tvinga hon mej att läsa istället hahahha xD fett synd

menmne efter skolan va jag me madde o mimmi och vi hämta hennes lillebror från dagis, och sen tagga vi till tensta en stund.

Snart kommer typ mammas kompis med hennes barn och jag måste följa me dom nånstans -.-

hare bra <3

PS. Idag är det 24 augusti, om exakt 4 månader är det julafton !! haha :D

Kommentarer

  • Anonym säger:

    HAHAH jag sväär skiiiit chill dag, först med ica sen lidl xD

    oo bästa att skämma ut sig framför sjuorna xD assåå fett synd! :P

    2009-08-24 | 19:06:46
  • Anonym säger:

    justeeeee god jul i förskott XD

    2009-08-24 | 19:07:27

Kommentera inlägget här: