Ginger D

new moon: check !

Kategori: blablabla

Shululuuuuu people !

Så.. nu är New Moon avklarat.
Lovade mig själv att inte slösa pengar på den här filmen eftersom jag inte är nån Twilightmänniska men..
det blev som det blev xD
(+ jag hade gratisbiobiljett så va ska man göra xD )
Men iallafall, vi (jag, felicia, seyda o loly) skämde ut oss som faan !
Okey berättar kortfattat:


* Vi bestämmer att vi ska se Avatar i Sergel men det finns inga platser kvar
*Vi kommer på att Avatar filmen visas i medborgaplatsen så vi springer te tbanan
*Tbanan kommer, och jag håller upp dörren som en idiot samtidigt som tbanaföraren skriker: SLÄÄPP DÖRREN!
*Vi är på tuben.. men.. Var e loly??
Hon va på tbanan lägre fram som tur va
*Vi går av i medborgaplatsen, men... var ligger bion
*Vi har 10 min på oss till filmen börjar, så vi kutar som idioter genom en skridskobana
*Till slut, svettiga o så .. kommer vi fram te kassan o då finns det inga platser kvar på avatar xD
så vi väljer New Moon som börjar efter 1 timme
*Vi köper godis i Coop samtidigt som jag skämmer ut mej för en ung kille som jobbar där xD

* jaa.. o sen går vi till biografen... där vi skulle få sitta två o två, men nejnej det finns lediga platser så vi sätter oss fyra
*Det kommer in skitjobbiga tjejer som sitter o skriker som galningar
*Det kommer en tant som skyller på att vi har tagit hennes platser, så vi får flytta en plats åt vänster
*Det kommer människor o säger att vi sitter på deras platser
*Vi går längst ner (egentligen e våra platser längst uppe) o ber människor att flytta lite åt höger så det blir 4 platser åt oss
*När vi äntligen tror att det e bra nu, så kommer två tjejer o säger att vi sitter på deras platser-.-
så loly o seyda går längst bak, medans jag o felicia sitter längst fram xD


*Jag glömmer inte vägen hem.. tunnelbanan kommer o vi kutar o såklart stoppar jag dörren o alla på tuben e irriterade.. igen xD


Jag kommer nog aldrig glömma hela den här dagen XD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: