Ginger D

20.50

Kategori: Allmänt

Heej !
Kom hem för typ 20 min sen.
Hade inte vart hemma sen i morse.
Först så åkte jag o mamma te hennes jobb,sen te mammas kompis o där jag fick typ leka me några femåringar -.- xD
Sen när jag kom till blackeberg så träffa jag Seyda och vi gick o snakka o skämde lite ut oss en stund haha xD
man skämmer alltid ut sej när man e me mej xD
Vi hade iallafall skitmkt o snakka om för vi hade inte träffats på typ 1 månad

Här kommer lite photos från idah :

haha jag hade lite tråkigt på mammas jobb


Jag o Seyda (a) <3

skriver later,
puss o knull <3

Kommentarer

  • Hannan säger:

    svar: visst är dem! och jag har faktiskt spanat in den blåa innan :)

    2009-07-31 | 23:50:56
    Bloggadress: http://musikpolis.blogg.se/
  • elin säger:

    kul vilken fin visning det var med alla kläder dom var snygga

    2009-08-04 | 18:33:27
  • elin säger:

    kul vilken fin visning det var med alla kläder dom var snygga

    2009-08-04 | 18:33:30

Kommentera inlägget här: