Ginger D

jag är rastlös..

Kategori: Allmänt

  Femton "är du?"
1. Är du snygg? haha näeej
2. Är du tjock? aa
3. Är du smal? nepp "/
4. Är du en sportfåne? tror inte det . :P
5. Är du rolig? hehe jag vet inte :P fråga inte mej
6. Är du sjuk? i huvet ja xD
7. Är du feg? ibland
8. Är du törstig?  inte just nu
9. Är du 15? inte än (a)
10. Är du rik? näeej
11. Är du fattig? näeej inte så fattig
12. Är du smart?  ibland faktiskt :D
13. Är du shoppingsugen? inte nu
14. Är du ressugen? ganska
15. Är du saknad av någon? hoppas det xD


Fyra "skulle du?"
1. Skulle du vilja vara längre? NEEJ!
2. Skulle du vilja väga mer? NEEEEEJ!
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? det beror på vem xD
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? varför inte :P


Sju "kan du?"
1. Kan du vifta på öronen? aa :D visst e dt coolt haha
2. Kan du slicka dig på näsan? nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? bara om jag gör den där grejen me fingret xD
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? neej.. pratar i sömnen till o me xD
5. Kan du vara på en fest utan att dricka ? kan kan jag :)
6. Kan dina vänner lita på dig? jaa
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? jag vill !

Fyra "antingen eller"
1. Pierca tungan eller näsan? näsan, tkr att tungan e så äckligt vet nt vrf
2. Vara seriös eller rolig? rolig :D
3. Brinna eller drunkna? överleva :D
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? hmm... svår fråga xD


Fyra "ärliga svar"
1. Tycker du om någon just nu?  jag tycker om många :)
2. Sol eller måne? sol!
3. Vinter eller höst? höst
4. Soligt eller regnigt? soligt !!


Sju "om dig"
1. Vad är din klocka just nu? 22:06
2. Fullständigt namn? Dominika Malgorzata Kaminska
3. Vart vill du bo? New York
4. Hur många barn vill du ha? vet inte, typ 2
5. Vill du gifta dig? om jag hittar 'den rätte' :P
6. Är du kär? jag vet faktiskt inte... olyckligt isåfall
7. Favoritårstid? sommar !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: