Ginger D

test

Kategori: Allmänt

Jag gillar hår på killar som är..
[ ] Brunt
[ ] Blont
[ ] Rött
[ ] Svart
[ ] Färgat i en galen färg


Jag faller för ögon på killar som är..

[ ] Blå
[x] Gröna
[x] Bruna
[ ] Bakom glasögon
[ ] Drogade
[ ] I linser som är onaturliga
[ ] Stora
[x] Normalstora
[ ] Små
[ ] Som blinkar flörtigt

Jag gillar killar som är..
[X] Långa
[ ] Lika långa som mig
[ ] Korta
[ ] Kortare än mig (lite kortare)
[X] Utåtriktade
[X] Blyga
[X] Vältränade
[ ] Smala
[ ] Väldigt flörtiga mot alla
[ ] Playiga
[ ] Beroende av sin dator
[ ] Fotbollsspelare
[X] Ishockeyspelare
[ ] Orienterare
[X]Sportiga över huvud taget i lagom mängd
[ ] STÄNDIGT är på gymmet
[ ] Nazister
[X] Ärliga


Det är snyggt när killar..

[ ] Har tatueringar över hela kroppen
[X] En liten tatuering
[ ] Piercing i ögonbrynet
[ ] Använder speedos
[ ] Snaggar sig
[ ] Har längre hår än mig
[ ] Inte rakar sitt ansikte
[ ] Rakar kroppen, så som bröst, mage och ben
[ ] Använder kajal
[ ] Alltid har keps på sig
[ ] Har märkeskläder
[ ] Är modenörd
[X] Har häng
[ ] Har magrutor 


Detta säger allt om en kille..

[ ] Hans kläder
[ ] Hans moppe
[X] Hans leende (inte allting dårå men det säger mycket xD)
[ ] Hur ofta han är med kompisar


Det är gulligt när killar..
[X] Ringer ofta
[ ]smsar non stop
[ ]Är svartsjuka
[X]  Försöker bli kompis med mina föräldrar
[X] Ger mig små presenter
[ ] Köper underkläder
[ ] Lyssnar på Britney Spears
[X] Gråter till filmer
[ ]Pratar om giftemål och barn.
[ ]Totalt skiter i sina betyg
[ ] Pratar med sin kuk
[X] Kan sjunga riktigt bra
[ ] Skriver egna låtar
[ ] Är lite pluggis
[ ] Är mycket pluggis
[ ] Städar sitt rum kliniskt varje vecka
[X] Slåss för mig


Detta står jag INTE ut med..

[ ]Kaxiga killar
[X] Överdrivet blyga killar
[ ] Killar som slår ner folk
[X]mazister
[ ]Sportnördar
[ ] Killar som har nära tjejkompisar
[X] Killar som spelar Wow ...
[ ] Killar som super sig packade varje helg

[ ]Killar som röker och snusar.

Kommentarer

  • Michelle Kleist säger:

    okej :)

    nej, jag gör inte så mycket. Ska snart äta frukost :D

    några planer inför dagen? :)

    2009-07-13 | 11:30:02
    Bloggadress: http://michellabella.blogg.se/
  • ems säger:

    hej :) §§§

    jag e hemma nu, hahah dommie ? står du ut med killar som slår n er folk? SKIT BRA <33

    2009-07-27 | 11:58:20

Kommentera inlägget här: