Ginger D

4 dagars helg :D

Kategori: Allmänt

SHOOOO!
Det var ganska länge sen jag skrev, skriver inte så ofta längre.
Men har faktiskt ganska fullt upp på sistone, för vissa personer e lite jobbigare än andra xD
Men iallafall, idag har jag vart i skolan och fick veta att jag har VG+ i bild. Blev faktist jättestolt för att förra terminen hade jag typ G- xD
Duktiga jag asso.
Vi hade halvdag i skolan så när vi hade slutat så gick jag , Seyda och Loly hem till Felicia, sen åkte vi till Åkermyntan för o fixa en grej o sen va jhag tvungen o dra hem.

Kl 8 skulle en söt människa komma hem till mej men dt blev inte av... så jag gick ut med Martina, Jossan och Felicia.
Vi va typ jätteflummiga o ba hoppa runt o allting xD och typ låtsasbråka hahah xD

Haha det konstigaste e att jag har både utegångsförbud och dataförbud ;P

men ska titta på nåjn film på sexan nu

hejrååååååå <333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: