Ginger D

äntligen fredag !!

Kategori: Allmänt

Heej !
Finally friday asso !
Har längtat typ hela veckan. Det har vart plugg och så en till jobbig grej...
Men iallafall, idag har jag vart i skolan, sista lektionen va idrott och jag orienterade me Felicia.
Vi gick i en skog och plötsligt så hörde jag ett ljud o när jag tittade ner på marken så var det en orm som kröp där.
Vi börja asskrika och springa därifrån. haha o sen ba garvade vi hahha xD

Sen åkte jag hem till Alicia med Karolina, kamila och viktoria o vi gjorde en kladdkaka o sen va jag tvungen o dra hem
innan jag drog så va jag lite med Jossan och Martina.
När jag kom hem så bakade jag en till kladdkaka (jag åt inte den som vi gjorde hos alicia) och denblev lite för torr, men det går o äta :D

Här kommer lite bilder från idah:
fellie posa xD



nu kollar jag på 'Helens små underverk' på femman. Den e ASBRA !!




hare bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: