Ginger D

jordgubbar !!

Kategori: Allmänt

Hejsan !

Nu sitter jag här framför min looovely dator och käkar jordgubbar. Det är SKITGOTT!!! Har längtat efter dom i nästan ett år o nu äntligen haha :D
Idag har jag vart i skolan, vi hade SO prov -.- , dt gick typ asdåligt, men aja. Jag bryr mej itne så mkt om nånting på sistone. Det e så många saker som har hänt under tiden så man pallar bara inte mer o kör xD
Iallafall, efter skolan så var jag med Mimmi, Alexandra och Felicia och vi va hosd felicia och typ dansa o så haha. Efter det åkte vi till vällingby för jag o mimmi skulle fixa en grej och så träffade vi jossan, martina och justina.
Nu e jag hemma och vet inte vad jag ska göra :P kanske träna lite yoga för jag har verkligen blivit tjock på sistone.
Först så gick jag ner fett mkt, men sättet jag gick ner på va inte så bra. Jag fattar inte varför jag fortsätter göra det... men som sagt jag bryr mej inte om nånting längre.
Menmen, nu ska jag göra nånting. Skriver kanske senare
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: