Ginger D

pizzahut

Kategori: blablabla

Shasha !
Kom hem för kanske en kvart sen.
Ska berätta lite kortfattat om praodagen.
Först vi trodde vi gick fel håll så vi gick tillbaka, sen gick vi tillbaka igen xD
När vi kom fram så visste dom inte ens att vi skulle komma, för det va 2 andra tjejer som också praoa där. Vi fick va fyra st iallafall.
Jag och Mimmi skulle ha svarta kläder, så vi gjorde oss lite fina ifall några kattiga killar skulle äta där, men jaa så måste vi byta om till rutiga clownbycor och svart skjorta. Jag säger bara 'oh my god'.
Vi fick göra pålägg på pizzan och MIMMI SVIMMA ! Först jag trodde jag drev så jag typ ba : mimmi va gör du ?
Sen hon ba slog i huvet där alla grönsaker va o jag ba: OMG OMGOMG OMG  ! KOM NÅN KOOOM OMG JMIIIMMIIII !
och hon typ ramla på golvet, hade halvöppna ögon o öppen mun, Jag trodde seriöst att hon skulle dö !
Sen vi hämta vatten åt henne och jag fick sitta me henne i 'vilorummet'. Vi garva asmkt åt allting för hon typ drömde medans hon svimma , men det va aasläskigt.
Hon mådde  inte så jättebra så hon tagga hem, och jag fick slava ensam. JOBBIGT, tro mej !
Menmen, imorgon ska mimmi med och praoa :D

Här kommer två bilder från idag (innan mimmi svimma xd )




jaa , kläderna vi fick va daaamn sexiga xD xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: