Ginger D

090909

Kategori: Allmänt

Godkväll !
Förlåt för dålig uppdatering.. men va ju på dans.. som ändå inte blev av för att idag dansart tydligen människor till 13 år, och vi e ju för gamla då. Iallafall sen chilla jag en liten stund med Martina. Skulle träffa Noemi för att tjäna lite pengar :P okej ni kanske tycker att det e skitbarnsligt o sälja jultidningar men man tjänar pengar så jaa :P. Men hon kunde inte, så jag tagga hem och plugga NO pluss lite historia (har minitest imorgon).
Bajs på plugg säger jag bara.



Juuuste, idag är det ju 09 09 09. Önskade ni er något när klockan var 09:09? Jag pussade mobilen såklart och allting.. men glömde önska mej nåt. Typiskt.
Får väl vänta tills nästa år, då det e 10/10-10 10:10, hehh
.

Aja.. men ska måla klart mina naglar. Försöker göra fransk manikyr.. hoppas det blir bra.
Ni kaanske får se resultaten sen.

pussilussi <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: