Ginger D

hur blir min dag imorgon ??

Kategori: blablabla

Vakna tidigt, somna om, vakna 30 min innan jag ska hemifrån och då kommer jag på att jag ska tvätta håret så stressar mej som en gris, och ångrar att jag la mig så sent kvällen innan,  springa till tbanan, märka att det e 5 min kvar tills tunnelbanan kommer,
komma fram till skolan och vänta på min sena hemspråk lärare,
ha lektioner och längta tills de slutar
skynda mig hem
byta om till ridkläder
plinga på linda
åka me henne till ridningen
efter ridningen blir första ridtävlingslektionen
mamma hämtar oss (?)
sen vet jag inte ;) ,´plugg säkert

ojooojooooj va intressant !! :O

godnatt kära barn
dröm om fina mig !

Kommentarer

  • Amis säger:

    Vill du vara med och tävla om 3st läckra lipgloss från MAKE UP STORE ?

    Ta i sådana fall en koll på min sida.

    Tävlingen finner du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



    Ha det gott !

    2010-04-26 | 13:36:11
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här: