Ginger D

hola from barcelona !!

Kategori: Allmänt

Shaaa alla mina (få) läsare !!
Just nu sitter jag pa hotellet och har nyss solat po hotellets tak, där det finns pool och solstolar och sont. Riktigt naaajs faktiskt ;)
jaaa, vad ska jag ber
ätta , har nu sett det mesta av Barcelona. Det jag gillade mest var stadiongrejen, asso där VM var ior.
Det kanske var drf att jdet var typ det enda jag visste om Barcelona innan jag kom hit haha .

Anyways, idag ska vi till stranden o sola o bada i havet ;D :D
och nu for att inl
ägget inte ska bli jäääävligt trokigt so visar jag lite bilder (tagna fron google) po hotellet vi bor po.
Det e inet v
ääärsta lyxigt men det e helt okey lixom :
utanfor
en del av taket (andra delen har stora parasollgrejer o stolar)


en del av rummet. (fast vi har 3 sengar) .



jaapp det var allt , kunde inte hitta fler bilder po google men det for recka .
ska dra nu och vecka mamma, jag vill ju till stranden !!!!!!!


adiooooos misss amigosss!! :D :D <3 <3

Shaaa alla mina (få) läsare !!
Just nu sitter jag pa hotellet och har nyss solat po hotellets tak, där det finns pool och solstolar och sont. Riktigt naaajs faktiskt ;)
jaaa, vad ska jag ber
ätta , har nu sett det mesta av Barcelona. Det jag gillade mest var stadiongrejen, asso där VM var ior.
Det kanske var drf att jdet var typ det enda jag visste om Barcelona innan jag kom hit haha .

Anyways, idag ska vi till stranden o sola o bada i havet ;D :D
och nu for att inl
ägget inte ska bli jäääävligt trokigt so visar jag lite bilder (tagna fron google) po hotellet vi bor po.
Det e inet v
ääärsta lyxigt men det e helt okey lixom :

Kommentarer

  • SEYDA säger:

    var inte vm i sydafrika? din pshyco :O

    HA DET SÅ KUL I BARCA OCH HAFFA SNYGGINGAR!

    2010-08-08 | 20:31:42
  • jch säger:

    Det ska vara väldigt fint i Barcelona har jag hört.

    2010-08-10 | 19:16:41
    Bloggadress: http://musikochfotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här: