Ginger D

Hejdå sverige !!

Kategori: blablabla

Om 20 min drar jag till flygplatsen med mamma och vi drar till POLSKIILAND !!
(alltså till Polen till er som e fega o Sega!)
Det e typ 35 grader där så det blir najs.. o jävligt varmt heeehe :p
meeeeeen hoppas ni hare bra utan mig, fast jag vet att ni kommer sakna mig som in i helvete för jag e ju en så populär bloggerska så att jag har gett ut autografer och har till o me haft läsarträff  (gissa hur många kom xD)
för jag kommer äääääga Polen !!!
Jaa... ni kommer få se mig på nyheterna o allt... "Dominika Kaminska äger Polen"

Okeeey jag ska sluta va torr nu xD xD
Men jag e inte direkt mig själv på morgonar.. jag typ fortfarande sover då så det e kanske drömmarna som gör mig torr :p
ooomg okey nu ska jag sluta skriva..

neej!
det
går
.. inte
!!


haha aaajaaaa see yah bitches and manhores !!

pussssss <3 <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: