Ginger D

sex and the city 2

Kategori: blablabla

Shulujluuj !
Kom hem nyss från bion!
Såg Sex And The City 2 med Anthon och Mimmi

Jag blev faktiskt positivt överraskad , för att jag hade verkligen låga förväntingar !
Alla hade ju sagt att den e så dålig och blablabla , mne jag var ändå tvungen och se .
Såklart var den itne lika bra som ettan , men den va helt okey och det fanns roliga stunder :D :D
Så people, va inte så negativa !! ;)



Men nu tvingar mamma mig och stänga av datorn -.-
japp.. polackmorsor xD
nej driver bara, alla mammor e väl sådära ? :P


Godnatt mina fula läsare !!

Kommentarer

  • Carro säger:

    jag tyckte att den var bättre än ettan. för ettan var otroligt seg i mitten. Men alla tycker olika ;)

    2010-06-17 | 19:34:41
    Bloggadress: http://speciialneeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här: