Ginger D

hemma från melodifestivalen !

Kategori: bildkrig

Tjatjaa !
Kom hem för typ en en och en halvtimme sen , var ju på melodifestivaln me mamma .
Skiiitkul!! Och ooomg Alexander Rybak var där!!
Alla blev feeett chockade och ställde sig upp och allting !
Det va fett bra och effekter och aah .. allt !
Fett synd bara att Darin inte vann !! :(
Men tur att inte han den dära Sadem Al Fakir eller vad han nu heter!
Haha + jag skämde ut mig för nån jävla VIP gäst. Det var en grupp av människor sen jag o min morsa kom o kolla vad som hände där, så jag fråga en man, o han ba kolla ner på mej . Asso verkligen NER , typ "omg ditt skräp va frågar du mig för".
O han ba ; ööööh ... efterfesten 
Och så himla han me ögonen xD Kände mej verkligen som skräp hahaha .

Här kommer lite bilder:





haha !
C´ya <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: