Ginger D

tråkig lista :P

Kategori: blablabla


Vad använder du just nu för skor:  Vinterskor ;)
Favoritfärg på kläder: Blåa , rosa , gråa, gröna... Asso massa olika xD

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: irl var det mamma, men på msn Martina
Du gick på bio med: Martina :D
Du gick på stan med: Martina :D
Skällde på dig: Mamma säkert :P

Senaste
Låt du hörde:
'Your love is a lie' Simple Plan
Film du såg: 'New in town'
Mat du åt: glass (om det nu räknas som mat :P )
Kram: av amanda
Puss: av robin
Fest:  seydas födelsedagstjejmiddag
Känslan: förvirrad
Ilska: haha pallar inte ta upp det
Resa: jag åkte hem idag :P om man kan kalla det en resa
Glädje: Att jag får gå på bio imorgon :P
Dröm: Drömmer hela tiden :P
Boken du läste: Twilight 4 (men har inte läst ut den än)
Personen du träffade: amanda
Personen du pratade i telefon med: Loly
Personen du fick sms av: Loly
Gången du åt en 7-eleven korv: tror inte jag har ätit korv där nån gång :P isåfall hundra år sen
Gången du var utomhus:  idag XD
Gången du sov: inatt & imorse
Gången hela din familj åt middag tillsammans:  uuuh längesen !
Saken du köpte:
18kroners biljett

Om dig

Namn: Dominika Margareta Kaminska (ska snart få ett tredje namn oxå)
Ålder: 29
Smeknamn: Dommie, Dickie, Vladislava, Russia, Terisha
Syskon: -
Sysselsättning:  vadå sysselsättning ?
Bra egenskaper: Jag e bäst på allt  !
Dåliga egenskaper: har inga :o xD
Linje/klass: 9b
Hårfärg: Gråhårig :o
Ögonfärg: grön-blå-gul ?
Skostorlek: 53

Kommentarer


Kommentera inlägget här: