Ginger D

niornas bal är snart här :o

Kategori: hissar&dissar

Alla som går i nian (alla tjejer iallafall) tänker nu på vilken klänning de ska ha, vilken frisyr, hur de ska sminka sig, vilken bil de ska hyra osv... Men varför ??
Ja juste !! Niornas bal!!  Vår skola har balen den 4e juni.
Egentligen är niornas bal inte värsta big deal. Att ta studenten är big deal. Men ändå.. det e kul att göra stor sak av små grejer :D

Som tur har jag redan en klänning (den är inte värsta balaktig men whatever), så det jag behöver nu är skor, smink och frisyr. Men tror att jag redan vet vem som ska sminka och fixa håret åt mej ;) , hon är skitduktig..

Aja , här kommer iallafall några klänningar, vissa som jag hissar och vissa som jag dissar.

Och kära läsare , ta inte åt er. Detta är bara min åsikt.



White Strapless Confetti Prom Dress with Red Waistband-Sz. XS-2XWhite & Fuchsia Long Darling Empire Waisted Prom Dress - XS to 3XYellow Tafetta & Chiffon Rhinestone Sweetheart Prom Gown - 4 - 16Prom Dresses! Purple & Yellow Tulle Sweetheart Prom Dress Size - XS to XLSassy Prom Dresses! Black & Pink Strapless Cocktail Dress -XS-XL

Stop Staring Deep Red With Black Polka Dots Cover Girl Swing Dress - S to 3XLAntingen lång, till knäna eller kort.. inte nån jävla nästan lång men ändå inte :S
Heartbreaker 1960's Style Mod Sleeveless Super Spy Red Tank Dress - XS to XL2010 Prom Dresses! 1930's Style Black & Nude Deco Beaded Tank Gown - XS to 2XLOld Venice Black & Burgundy Rose Print Strapless Gown - 4 to 16Prom Dresses! Light Pink Taffeta Bow Cocktail Prom Dress Size - XS - XLhahah wtf


Senare ikväll kommer hissar&dissar på balfrisyrer

Kommentarer


Kommentera inlägget här: