Ginger D

shuee !

Kategori: blablabla

Good morning sunshines :D (bögigt)
Sooorii för att jag inte har bloggat (inte för att någon bryr sig men okiiii),  men har faktiskt helt enkelt inte pallat :p.
Igår sov jag hon Andzia med marran o vi e fail idioter hahaha, och nu är jag hemma för att brollan skulle jobba så var tvugna att vakna ganska tidigt .
Och nu sitter jag och leker med min mac :D :D
Så jääädra najs , fick den igår och e så fittaglad så de inte e sant :D
Det enda dåliga är att jag inte fattar ett shit av det här, vet inte hur man gör sidan stor, hur mna kopierar bilder från internet o sådär heehh. Men det kommer, det kommer ! :D
Skriver sen , puuuuusss o diarré ! :D

Kommentarer

  • Mimmi säger:

    Jag hatar dig lite just nu......................................................................

    2011-08-07 | 12:55:04

Kommentera inlägget här: