Ginger D

skit !

Kategori: blablabla

Fyfaaan vilket dåligt humör jag är på nu ! Har haft en ganska piss-helg ,ska klaga lite

 

- fick inte träffa några kompisar alls, även fast jag hade planerat saker

-datan krascha så alla saker e borta från den, förutom bilderna (Thank You God for that iallafall!)

- har inte pluggat ett skit, fastän jag har ganska mycket just nu

- Har bråkat med mamma som en jävla idiot

- Bråkat med mamma ännu mer

- Blvit "vän" med mamma

-Men sen bråkade vi igen ...

- Fick datan fixad, men har ingen lust att installera saker och hålla på med den faktiskt, den ser tom ut nu och det känns som om en del av mig är borta (och jag skiter fullständigt i om ni tycker att jag overreactar nu!)

- Jag har städat hela helgen, och trust me det ser inte bättre ut än vad det gjorde förut -.-

- Jag har ätit sååå mycket onyttiga saker så jag väger säkert minst 3 kg mer nu ... och har inte tränat ett piss

- Mamma ger mig ångest pga mitt barnvaktsjobb

- Jag pruttar osköna pruttar

- Jag hatar mitt rum

- Jag hatar allt och alla just nu 






                                         KÄNNER MIG HELT ENKELT SÅHÄR JUST NU: 

                                    

Kommentarer


Kommentera inlägget här: