Ginger D

just chillin

Kategori: bildkrig

Shuuu ! :D
Fyfaan va det regnade o åskade o allt i sthlm idag ! Från typ 4 till typ 6 ! Och det var en idiot utanför mig som stog under ett träd. Vilken IDIOT står under ett träd när det åskar ?! whats wrong with the world mama -.-

Anyyyways idag sluta jag halv 1 och pluggade som fan med mina homedogs :D har ju fan svenska prov om medeltidens ditker o berättelser på fredag -.-
Sen åkte jag och brollan till mig, kolla supersive vs superskinny, fick ångest för vi känner oss mer som supersize än superskinny. Sen var vi bara idioter så som vi alltid är. Men pluggade faktikst också !!
Nu måste jag iaf fortsätta plugga. Men håller ut, bara prov på fredag och sen NO STUDY NO STUDY NO STUDY !!


Kommentarer

  • Nicole säger:

    hhaha de händer ingenting om det åskar och står under ett träd, en annan sak hade det varit om den blixtrade :P

    2011-05-27 | 08:54:03
    Bloggadress: http://valkama.devote.se

Kommentera inlägget här: