Ginger D

my saturday today

Kategori: bildkrig

Vaknade halv 9 på morgonen. Jag vaknar aldrig så tidigt på lördagar, speciellt inte om jag har haft mycket i skolan under veckan ! Och jag har haft jääävligt mycket i skolan under veckan !! Men blev ändå äckligt väckt imorse av mamma för skulle ju vara hundvakt typ hela dan idag. Jag visste helt seriöst inte vart jag var när jag vaknade, har haft så dom senaste dagarna, asso som om jag är typ hög eller nåt xD. Därför måste jag verkligen få sova !!
Anyways, åkte till min mammas kompis för att hämta hunden ajg skulle vara hundvakt åt + hennes son som jag skulle typ va barnvakt åt eller nåt, men han satt ändå och spela wow hela tiden.
Sen kom bonden amanda o vi cpa oss o snacka om allt och snackade så mycket om vår resa till Grekland. Vi åker om 12 dagar !!!!!!!! :D :D :D
Det känns konstigt att jag inte behöver plugga (vi har ju inga fler läxor i skolan nu), och jag är fortfarande stressad över att jag kanske inte har gjort någon läxa eller nåt :p, jag är sjuk I know . Aaaja , men måste sova snart my head is killing me.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: