Ginger D

På flygplatsen

Kategori: blablabla

Shaa
Sitter på flygplatsen i Malmö (eller den är utanför Malmö men vid Malmö då!). Var framme här typ halv 10 på kvällen, har suttit här sen dess och vi kommer sitta här fram till klockan halv 6 på morgonen, eftersom det är då dom öppnar gaterna eller vad dom nu heter, alltså där man kan komma in lämna stora bagage, handla taxfree och sånt. Jävligt lång tid kvar tills dess asså.. Och inte nog så måste vi ändå vänta till klockan 7 för det är då planet avgår. Inga affärer här, eller förutom 7-eleven som stängdes för typ 2 timmar sen. Man kan bara köpa drycker och godis på automat.
Uuusch har redan ätit så mycket "gott&blandat" godis och ätit kebab och fyffaaaaaan vad jag är mätt.
Nu vet jag inte ens vad jag skriver för jag är så uttråkad och trött. Hur ska jag njuta av Dubai imrogon när jag är så tired ?! + kom på att jag glömde laddaren till min kamera hemma, kom på det när vi var på Arlanda. Smartass, I know. Hoppas vi hittar nån laddare som passar min kamera när vi är framme, annars I´m a stupid hoe -.-.
Ajaa ska inte boringa ut er mer, specieltl för att det är typ 1 person som läser min blogg (asså 1 miljon.. heh.. heh. aa.. heeeh. åh).

Ni som är hemma och ska lägga er snart eller redan ligger i sängen : Tacka Gud för era sköna och mjuka sängar , jag skulle göra allt för att lägga mig på nån bänk iaf, men stolarna här är typ delade i armstöd så det går inte att lägga sig ned.
Och flygplatsen är helt fullproppad, det är vi 3, ett par och två killar som är här. bara. 100% pure party !
Haha okey ska avsluta nu för tror inte att nån kommer palla läsa detta inlägg. Har lust att göra samhälle uppsatsen, ska nog göra det har inget annat för mig alla mina vänner sover för dom ska till skolan imorgon.

Goodbye bitches !


Ville lägga in en bild på Malmö flygplats, men det går inte på den där datan som jag har betalat 29kr för för att vara inne i 1 timme och 52 min xD

aja godnatt bögar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: