Ginger D

it´s friday, friday

Kategori: blablabla

Heey, äntligen fredag !!
Hade italiano prov idag, gick bra. Sen latin som gick så jääävla segt och till slut idrott där vi fick spela nåt bollspel för blinda så fick ha ögonbindel på oss. Tell me, why ? -.-
Efter skolan drog jag o brollan till Täby tillsammans med min mor som blev pissed off för hon tycker att jag köper fula och onödiga kläder. Tack mamma jag älskar dig med och ja du vet säkert mycket bättre än mig vad ungdomar har på sig nu för tiden <3 .
Somnade i bilen påväg hem för va så trött efter att ha sovit i 8 timmar på två nätter. Alltså 4 igår och 4 inatt. Way I´m awesome !
Menmen nu ska jag ligga i sängen , äta godis (fastän jag lovade mig själv att inte göra det) och kolla på sista delen av Twilight (OBS Jag är INTE Twilightnörd, inte ens ett fan. Tycker att skådespelarna suger men det känns typ som en tvångstanke att se de filmerna. Tittar dock inte på dem mer än en gång).
Skriver sen puuuusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: