Ginger D

Måndag xD

Kategori: Allmänt

Heeej xD
Idag så var jag i v-by me mamma o köpte lite grejer från Gina Trocot. dt var REA hihi, ska dit nån dag i veckan o köpa lite grejer :D
Men här e iaf allt jag köpte idah:
    


Sen så var jag me Martina o så åkte vi till Lidingö o träffade Marcus o Nicklas (a) hihi. Aja, vi hade iaf lite tråkigt så jag o Martina åkte hem till mej o sen så var hon tvungen o gå hem till sej hehh xD
Efter dt så tråkade jag hemma o tittade på tv o Mimmi ringde mej o undrade om jag ville va me henne o Jossi, så jag var ute me dom en stund o sen så gick jag hem o tittade på tv o sånt :D
Imorrn ska jag ttyp va me mimmi, men nu ska jag göra nåt ttyp leka me min kanin hihi xD

Hare bäst, with love // d'§

Kommentarer

  • Fellie :) säger:

    Och vilka e marcus och nicklas????!?!?!?! :P

    Pussar älskar dej <3

    2008-06-24 | 15:53:05
  • I D R U S säger:

    J'ttefina ^^

    2008-06-25 | 23:51:18
    Bloggadress: http://idamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: