Ginger D

VI VANN ! :D :D

Kategori: Allmänt

Hejjsan :D
Nu sitter jag här me Alexiie o vi skrattar lite o sånt. Vi sålde jultidningar men dt gick inte så bra xD, ingen vill ju köpa :(

Men vet ni vet ni.... här kmr dagens största o bästa nyheten!!!!

...

VÅR KLASS VANN IDAH PÅ IDROTTSDAN! ASO AV ALLA ÅTTOR! ALLA BA HOPPADE PÅ VARANN O DT BLEV VÄRSTA BÖGHÖGEN!! :D :D :D

fast nu så säger alexiie att vi kom tvåa, men vi får se haha :D

Jag o Felicia sprang 300 meter o så skämde jag ut mej för jag var typ trea o sen typ 5 meter innan mållinjen så trodde jag att dt redan var slut men dt var 5 meter kvar o jag ba la mej ner o så skrek mimmi o alexandra: men dominika du e inte i målet än!!  o jag fattade ingenting o ba ställde mej upp men jag orkade inte gå.
Fann va vi garva sen hahaha.

Men nu så ska alexie gå hare bra puss <333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: