Ginger D

databeronde ?

Kategori: Allmänt

Hejsan !
Det hä blir sista inlägget innan jag somnar. Borde inte va inne på datan så ofta, håller typ på o va databeroende. Har typ inget annat o göra än datan. Förut kunde jag hitta på massa saker, typ skriva i dagboken, göra litre situps, dansa haha och massa andra saker och nu... datadatadatadatadata.
Ska försöka och inte va inne på datan nu så mycket.

Ska börja räkna hur många timmar varje dag jag sitter framför datan så får ni veta det om en vecka :P det kommer bli typ 1000000 men ska försöka va så lite som möjligt. Kanske bara va inne när jag vill skriva nåt inlägg eller nåt sånt.

Men nu måste jag faktiskt duscha och sen sova, för det e skola imorgon, Fortfarande inte normala lektioner men vi börjar typ 9 så måste ändå vakna tidigt



Kommentarer


Kommentera inlägget här: