Ginger D

hej sthlm

Kategori: Allmänt

Shoooo!!!
Nu är jag tebax från teaterkollot på Granbo.
Det var kuligt där, lite tråkigt ibland för vi hade inte så många aktiviteter förutom teater som va lite jobbigt efter typ 2 veckor :P
Menmen annars var det bra, vi lärde känna nya härliga människor och så.

Igår på kvällen så grät vi alla för att det var så sorgligt att 2 veckor hade gått så snabbt och idag när det var dags att åka hem så grät vi oxå.
Sen åt vi (typ 35 pers) på donken och klämde ihop oss vid samma bord och sen gick te plattan och hade kul o så :P
Det va fett många som glodde xD för vi va värsta bigga gänget haha xD

Jag älskar er Granbobarn !!


Här kommer lite bilder, kunde itne ta så många för min cp kamera

Martina och Magda


haha magda goes Michael Jackson


martina och ellinor <3


emsan, jag o nira <3


haha jag frågade nira om jag kunde sminka henne fjorits.. och hon sa ja ! xD xD
hahahha sexyyy resultat xD Alla fjortisar ni e såååå "sexiga" xD


Emsan och 'Håkan' xD haha


haha jonte och katta :P


egotime :P


ledarna


rebecka :)



klockrena :P


martina & johanna


hahaha jonis e kaatt ! xD xD


hahahha jag bjuder på den vafaan xd







JAG SAKNAR !

aja men ska gära lite annat nu har vart inne på datan i 5 år nu typ
puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här: