Ginger D

Har bara 3 år kvar :O

Kategori: blablabla

Sha Sha !
Sorry att jag inte skrev igår när jag kom hem från bion. Det blev lite knas hemma.

Iallafall, filmen 2012 var faktiskt skit bra , men jag hade förväntat mig någonting bättre. Det var för mycket overkliga saker. Alltså vissa överlevde saker som egentligen ingen skulle kunna överleva, det hände saker som kanske är omöliga ibland osv.
Men annars var den skitbra, jag började till o me gråta 3 gånger för den var sorglig också.
Den får en verkligen att tänka typ: omg tänk om det händer på riktigt, om vi alla dör den 21 december 2012!.
Då har jag bara 3 år kvar att leva !
Då är jag bara 17 år!
Wtf, jag har hela livet framför mej !

Måste börja ta hand om miljön (a)

TRYCK HÄR OM DU VILL LÄSA MER OM FILMEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: