Ginger D

fabolous

Kategori: blablabla

Asså jag har så jävla fabolous liv, Darin ringde mig nyss och fråga om jag vill göra en låt med honom ! Omg ville bara skrika "jaaa!!" , men I gotta stay fashion no matter what, så sa att jag tänker på saken.
Omg asså det här lovet har varit underbart ! Har gjort så mycket, intervjuat massa till MTV o så. Soft men lön i slutet av månaden på 25 000kr. Inte för att skryta men nu ska det SHOPPAS ! Yeah buddy
Och imorgon är jag bjuden på Danny Saucedos fest, han firar att han kom till finalen på Melodifestivalen. Hahaha asså den snubben får aldrig nog, han har festat varje dag sen han kom med in the finaly liksom. Men måste ju gå, så bra vänner som vi är så får jag se till att han inte super skallen av sig, han får ju absolut inte sabba sin karriär genom att skämma ut sig på fyllan!
Nejmen soft soft, sen på lördag kanske jag ska vara med några töntar bara, och söndag äre o åka en snabbis till Brazilien för att gå Victoria Secret fashionwalk, det ska bli ganska kul o träffa Enrique Iglesias som ska framföra när vi supermodeller går. Synd bara att jajg itne får vara med på festen sen , för måste ta sista flyget på söndag kväll, det är ju trots allt skola på måndag ! Och jag som har MVG i allt får inte missa nånting !
Livet leker och jag steker, puss !
Här får ni en bild på mig , brukar inte sitta hemma på kvällarna men idag blir det en fest-fri dag, och ni ska såklart få se en natural bild av mig, inte bara när jag är en fabolous-bitch, hiihi
puss babes !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: