Ginger D

I´m back

Kategori: bildkrig

Heey, sorry för så dålig uppdatering, har faktiskt fått lite klagomål från mina fans att jag inte har uppdaterat bloggen på aslänge, sorry sorry. För att vara mindre skyldig så måste jag säga att jag faktiskt har varit jäätteupptagen på sistone. Har ju skrivit på skivkontrakt, hade photoshoot med Megan Fox till den där Elle-reklamen o så. Åkte en snabbis till Senegal för att hälsa på pojkvännen också, så aa ganska mycket har hänt på sistone. Blev bjuden på den där MTV galan som är om en vecka också, men har ganska mycket plugg, och skolan är ju viktigast just nu, så dom får ändra datum för evenemanget, för no party wothout the fabolous chic Dommie vafan ?!
Här är några bilder på mig och mina kära fans som har kommit fram till mig på stan och frågat om dom får ta bild på mig. Så sött att dom vågar ^^
snabba gossar

Kommentarer

  • brittas fitta säger:

    HAHAHAHHAHAHA DU E PATETISK JÄVLA ÄCEKL HAHAHAHAH

    2012-03-27 | 17:09:11

Kommentera inlägget här: