Ginger D

Årets tråkigaste lördag

Kategori:

Nee säkert inte, men det känns som det. Joo , det är nog årets tråkigaste lördag. Jag bloggar ju. På min coola ballcrew blogg. Hur fan kom jag på namnet ?
Jo, jag tyckte att jag var fett med "ball" i sjuan, och crew lät ju också bra, att jag var 'bossen' för de balla eller nåt sånt. Väldigt genomtänkt. 
Jaa höstlov dårå, sen igår. Fast jag fick det idag kan man säga, när jag gjorde klart högskoleprovet. Som i sin tur gick ganska åt helvete, men äsch då. Fick spendera fantastiska 8 timmar med massa randoms som jag inte känner :) , i don´t see why not! -.- 
Nejmen har haft en otroligt rolig lördag; suttit hemma o proppat i mig mat. Duktigt. Och festligt såklart. Såg någon keff film på sjuan, har fortfarande ingen aning vad den hette, eller vad den handlade om. Bara att det var en tjej som jobbar på McDonalds och har en pappa som precis kommit ut ur mentalsjukhus och ska leta efter nån jväla skatt som han hade forskat om på nätet. Förbannat spännande. Eller?
Just nu är jag så trött att mina ögon svider. Men jag har typ en robot i hjärnan som säger  "Du ska inte sova nu även fast du är trött, jag tvingar dig att vara uppe jättelänge och förstöra dina ögon och sömn med att glo på datorskärmen". Yep, story of my life. 
LONDON OM 2 DAGAR FAKKA OOOOR ! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: