Ginger D

Kulig dag xD

Kategori: Allmänt

Idah så vare en ganska rolig dag xD.

Först så vaknade jag typ 8.45, o dt e ju lixx bara för tidigt för mej! Nu när dt e sommarlov oxå. Men dt gick väl bra... jag duschade o sen ringde martina. O sen så ringde jag Mimmi, o jag typ vaknade henne.
Efter dtså blev dt riiiiing till Jossi.
Jag trodde att alla var klara före mej men sen så fick jag vänta på alla haha. Dt e alltid så me mej hehhe xD

Så jag o mimmi o martina åkte te stan o sen så kom jossi o carro o vi träffade atle o eric o var me dom. Dt var ganska kul, men jag hade skitont i huvet efter dt.

Men när vi kom hem så var martina hemma hos mej en stund å vi åt o se så gick vi te cirkusängen o va där me jossi o mimmi. Jag har börjat va på cirkusängen typ varje dah nu haha, men anyway så var vi där o dansade o sen så var jag tvungen o gå hem o aah :P

Imorrn bllire ju THE VOICE me Mimmi, Alexandra, Noemi, Martina, Josefin o några fler. Vi kmr se Flo Rida elr va han nu heter :D :D

men nu får hare bäst nu, go´natt!! :D<33

Kommentarer

  • emmich säger:

    ska du också gå på teh voice? :D

    2008-08-16 | 10:35:48
    Bloggadress: http://emmiich.blogg.se/
  • Anonym säger:

    the*

    2008-08-16 | 10:35:59
  • Matilda svarar säger:

    Sv: Det tycker jag också! =D =D Svart fungerar alltid liksom :)

    2008-08-16 | 13:42:06
    Bloggadress: http://matildahe.blogg.se/
  • Sandra säger:

    vad har du för dig då?

    2008-08-16 | 19:15:46
    Bloggadress: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här: