Ginger D

Saturday

Kategori: Allmänt

Hejjsan!
Idah så var jag i v-by för att köpa hö till Toffi (min kanin) o så träffade jag Madde där o vi åkte hem te mej. Efter en stund så kom Mimmi o vi pratade lite ba , sen så smsade Noemi om hon o Jossi kunde va me oss, så dom kom oxå, om ttyp efter några minuter så ringe Fellie o sa att hon e utanför mej, för hon skulle oxå komma.
Så vi var hemma hos mej o pratade o typ var inne på datan o sånt, o sen så gick vi ut o var i mitt trapphus o ttyp 'busade' hahaha xD
Men sen så var jag tvungen o äta o åka te min mammas kompis för att han fyllde år. O så var jag barnvakt där åt Julia som e 4 år o supergullig!! (a)
Jag o Julia gick te min kompis som heter Natalia o var där hos henne en stund.
O nu så kom jag hem o ska ttyp kolla på film me mamma xD

Men hare bra nu, pussar !! <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: