Ginger D

Skolstart

Kategori: Allmänt

Tjaah :D
Idah ere den 25e, första dan i skolan. Vet inte om jag ska va glad elr inte, dt e ju kul o va me alla kompisar varje dag o sånt, men dt blir lite jobbigt me läxor o betyg, men jag får väl börja kämpa :D

efter skolan idah så åkte jag o mamma te heron city o då köpte mamma en jättemysig tröja till mej (a).
Så ser den ut iaf:



sen så åkte vi te alby där jag var me Katarina, o hon flyttar te polen, så vi kmr typ inte träffa varann på minst ett år :'( :'(

men nu så ska jag titta på mean girls



hare bra PUSS // d'§

Kommentarer

  • IZZAH SVARAR säger:

    kul att du gillade min blogg.. men har ändrat den nuh igen .. ta dej en titt på min nya design :D



    kolla på designhjälp.se där lär man sej väldigt mycke det e där jag har lärt mej allt :P

    2008-08-26 | 00:49:51
    Bloggadress: http://izzah.blogg.se/
  • Nat. säger:

    Sv; Jo det hade varit skitmysigt! Men det blev aldrig av tyvärr :/



    Var Mean Girls bra? Jag vill se den ^^

    2008-08-26 | 13:04:07
    Bloggadress: http://naathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: